KAJ VKLJUČUJE TURISTIČNO ZAVAROVANJE?
24-URNI ASISTENČNI CENTER
Odvisno od izbranega paketa zavarovalnih kritij zagotavljamo organizacijo asistenčnih storitev in kritje stroškov za primer ambulantnega, bolnišničnega ali zobozdravstvenega zdravljenja, nujnega in nenujnega prevoza do zdravstvene ustanove, prevoza zavarovanca v Slovenijo po končanem zdravljenju, vrnitve mladoletnih otrok, nepričakovane vrnitve v Slovenijo, obisk zavarovanca v primeru hospitalizacije in prevoz posmrtnih ostankov zavarovanca v Slovenijo ter vrnitev nujnih stroškov v primeru zamude letala in izgube prtljage ter vrnitev stroškov izdaje novih uradnih osebnih dokumentov v primeru izgube ali kraje.
ZAVAROVANJE ZA VSE
Zavarovanje lahko sklenejo tudi osebe, starejše od 75 let.
Zdaj tudi kritje v primeru koronavirusne bolezni za vsa potovanja, začeta od vključno 1. 4. 2022.
ŠTIRJE PAKETI ZAVAROVALNIH KRITIJ
Izbirate lahko med štirimi paketi z različnimi kombinacijami zavarovalnih kritij: osnovni, osnovni+, razširjeni in razširjeni+.
POMEMBNE INFORMACIJE V PRIMERU ASISTENCE
Pomembno je, da ob nastopu primera, ki zahteva asistenco v najkrajšem možnem času pokličete klicni center in prijavite zavarovalni primer.
OB PRIJAVI MORATE OPERATERJU SPOROČITI:
- ime, priimek in naslov zavarovanca oziroma zavarovalca,
- številko in datum veljavnosti zavarovalne police,
- kraj, kjer se zavarovanec nahaja, in telefonsko številko ter morebiten naslov, na katerem je dosegljiv,
- kratek opis problema in obliko želene pomoči.
Ko potrebujete pomoč, smo vam na voljo v 24-urnem asistenčnem centru:
Klic iz tujine (na stroške klicatelja): +386 2 618 05 20
E-pošta: opsmed@tbs-team24.com
Spletni klic: Spletna Sava Asistenca (Potreben je prenos podatkov. Zavarovalnica morebitnih nastalih stroškov prenosa podatkov ne vrača.)